Scheduled maintenance to upgrade our technical infrastructure without outage - صيانة دورية لتحديث بعض مكونات النظام بدون انقطاع للخدمة
Scheduled Maintenance Report for Zid
Completed
تجارنا،

انتهينا من صيانة النظام، لم يحدث أي انقطاع للخدمة خلال الصيانة.
انتهينا من الصيانة في أقصر من الوقت المحدد وتأكدنا من سلامة النظام

شكرًا ونتمنى لكم يومًا سعيدًا


Dear all,

We would like to confirm that the maintenance has been completed. We have NO outage during the maintenance window.

We have completed this ahead of the expected time and we can confirm that all systems are working effectively.

Thanks and wish you a good day ahead.
Posted Jun 12, 2023 - 08:27 GMT+03:00
Update
تجارنا،
تستمر صيانة منصتنا دون أي مشاكل أو تعطل
سيتم إبلاغكم فور انتهاء الصيانة
لا نتوقع حدوث أي تعطل وسنبقيكم على اطلاع
شكرًا
فريق زد
هذا تحديث موجه للتجار


Dear,

The maintenance of our platform continues and our systems are fully operational. We will inform you as soon as it is completed.

Thanks

Zid team!
Posted Jun 12, 2023 - 08:02 GMT+03:00
In progress
Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Posted Jun 12, 2023 - 07:00 GMT+03:00
Scheduled
العربية

نود إشعارك بأننا سنقوم بتنفيذ أعمال صيانة كجزء من خطتنا الدورية لتحسين ورفع كفاءة أداء النظام
وذلك في يوم الإثنين الموافق 12 يونيو من الساعه 7 وحتى الساعه 11 صباحاً بتوقيت المملكة العربية السعودية
من المتوقع خلال عملية الصيانة -بإذن الله- عدم حدوث أي انقطاع في الخدمة مع إستقرار عمل لوحة التحكم وادارة الطلبات، مع احتمالية بحدوث انخفاض طفيف في الأداء، والذي لن يؤثر على استقبال الطلبات
كما أن فريقنا سيعمل على إطلاعكم على جميع التحديثات التي ستتم خلال فترة الصيانة
نسعى دائماً لتطوير النظام وبنيته التحتية لتقديم خدمات أفضل
شاكرين لكم تعاونكم


ENGLISH

Dear,

We will be undergoing a maintenance in our platform WITHOUT OUTAGE starting on Monday at 7am Saudi time and completion expected on Monday at 11am Saudi time.

During this time stores and merchant dashboard will work and operate normally.

We don’t expect to have the platform going down, stores will be fully operational and orders will not be affected, however, there could be a slightly chance of performance degradation that should will not stop orders being confirmed. Our team will communicating regularly on the status of the maintenance.

We are continuously working to improve our infrastructure and platform to ensure a better support to each and everyone of you.

Best regards
Posted Jun 08, 2023 - 12:16 GMT+03:00
This scheduled maintenance affected: Stores, Merchant Dashboards, Mobile Apps, Third party services, ZidShip, ZidPay, API, and ZidPOS.